zászlóshajó szedán
Egy öt éves kreatív utazás eredményeként a megújult, ötödik generációs Lexus zászlóshajó prémium szedánból átalakult a művészet egy teljesen új ágazatává. Tervezőink mindig is feszegették a határokat, de ez LS minden eddiginél tovább ment Multi Stage Hybrid rendszerével, amely megváltoztatta a Lexus öntöltő hibrid hajtásának teljesítményét. Egészen az alapoktól újratervezve, az LS kiemelkedő kezelhetőséget és teljesítményt kínál, miközben kompromisszummentes kényelmet és luxust biztosít.
TAKUMI KIDOLGOZÁSÚ UTASTÉR
Kézzel hajtogatott ajtóbetétetek, Shimamkou mintázatú faberakás és Edo Kiriko által inspirált üveg elemek adnak kontrasztot a Takumi kidolgozású bőrüléseknek az LS kiemelkedően csendes utasterében.
VALÓDI OMOTENASHI FOGADTATÁS
A japán vendégszeretet vezérli az LS modellt, amikor megérintve a kilincseket életre kel az autó, hogy végig támogassa az Ön beszállását, például az első ülések oldaltámaszainak leengedésével..
28 IRÁNYBAN ELEKTROMOSAN ÁLLÍTHATÓ ÜLÉSEK SHIATSU MASSZÁZZSAL
A 28 irányban elektromosan állítható ülések masszázzsal kényeztetik*, míg a hátsó sorban utazók hétféle shiatsu masszázsprogrammal* és extra fűtéssel* élvezhetik a kényelmet.
*Felszereltségtől függően.
MARK LEVINSON® SURROUND HANGRENDSZER
Az utastér csendes nyugalma ideális színpadot biztosít a Mark Levinson® rendszernek, amely Quantum Logic Immersion technológiájával és tetőhangszóróival egyedülálló, háromdimenziós koncertélményt nyújt.
ÚJ BIZTONSÁGI ÉS VEZETÉSSEGÍTŐ TECHNOLÓGIÁK
Az LS technológiái még magasabb szintre emelik a biztonságot, és hatékonyabban segítik a vezető munkáját. Az autóban megjelenik a BladeScan™ technológiájú AHS (Intelligens távolsági fényszórókapcsolás), amelyben egy gyorsan pörgő tükör vetíti ki a LED-ek által kibocsátott fénysugarat, tökéletesebben és szélesebben megvilágítva az utat, mint a jelenlegi LED-rendszerek.
Az autóban egy új belső digitális visszapillantó tükör is bemutatkozik, amely a tolatókamera valós idejű képét közvetíti. Így a kilátást nem korlátozzák a fejtámlák vagy a hátsó utasok, ráadásul a kép éjszaka vagy esőben is tisztább, mint egy hagyományos tükörből nézve. A vezető átkapcsolhat az optikai üvegről a digitális kijelzőre, aminek az alsó peremén lévő érintőikonokkal szabályozhatja a kép fényerejét, illetve a le/fel és jobb/bal pozícióit.
A további fejlesztések közé tartozik a digitális panoráma nézetes parkolást segítő rendszer (gyalogos érzékelővel) akárcsak az, hogy amikor az Ütközés Előtti Biztonsági Rendszer (PCS) vészfékez, a biztonsági öveket (az övelőfeszítő kiegészítéseként) elektromotorok húzzák feszesre.